Sunday, November 7, 2010

ඩයිරියක කටු සටහන

ගොඩක් කල් ගියා කතාව ලියන්න එකට සමාවේන්න
ගිය කතාවේ පරිදි,
සකු දොරත් වසාගෙ කටි මුඩියේ ගේ ඇතුලට දිවගියේය.නැන්දා බයවී සකුට කතා කළාය.
"සකු!සකු!දුවේ මොකක්ද ඔය සද්දේ" මුකුත් සද්දයක් නෑ
මේ... මම...'' ආ... මොකද ඔච්චර හයියෙන් ඇතුලට ආවේ'' නිකං!සකු එසේ කියාගෙන බාත් රූම් එකට ගියා.
නැන්දා සකුට තේකක් හදලා ඇදට ආවා.කාමරේ අල්මාරියේ තිබුණ පොතක් අරගෙන නැන්දා කියව කියවා ඇදට ආවා.''නැන්දේ ඔයා තේ බිව්වාද?''එසේ කියාගෙන සකුත් නැන්දා සමගම ඇදේ වාඩි වුණා.''ඔව් සකු, මම මේ තේක බිපු ගමන්ම තමයි මේ ඇදට ආවේ.. ''නැන්දා ‍එසේ පිළිතුරු දුන්නා.''නැන්දේ මොකක්ද ඔය  පොත,මොකක්ද නම පොතේ?''මේ පොතේ නම තමයි 'ආදරයේ බිහිසුණු චාරිකා'මේ පොත කියවලා මම ඔයාට දෙන්නම් කෝ කියවලා බලන්න කොහොමද කියලා''නැන්දා එය ගොඩක් ලස්සනට කිව්වා සකුගේ හිත එම පොතට ගොඩක් අසාවෙන් සිටින්නේ.බොහෝ වෙලා දෙන්නා කතා කර කර සිටිය නිසා දෙදෙනාටම නිදිමත වැඩිවිය දෙදෙනාම නොදැනිම නින්දට වැටිණි.
පසු දින ඇය නැගිටින විට ඇදේ ‍සිට් දෙකක්ම පෙරවාගෙන නිදියගෙන ඇති බව ඇයටම දැකගන්නට ලැබිණි.
කඩිමුඩියේ ඇය ඇදෙන් නැගිට කුසියට දිව ගියාය.''ආ! ඔයා නැගිට්ටාද,ඔයා හොදටම නිදි නිසා කතා කරේ නෑ මම.'' ''එකට කමක් නැ නැන්දේ ....''ගිහින් මුහුණ හොදගෙන එන්න මම උදේ කැම ලැස්ති කරනකම්''නැන්දා කිවේය.'' හොදයි නැන්දේ හොදගෙන එන්නම්''සකු එසේ කියමින් ගියා.

ඉතිං ඊට පස්සේ මොකද  වුනේ කියලා බලමු තවත් ලිපියකින්....................

No comments:

දැන් ඉන්න ඇත්තෝ